هوا در بیشتر مناطق کشور گرم‌تر می‌شود/بارش پراکنده در برخی مناطق

هوا در بیشتر مناطق کشور گرم‌تر می‌شود/بارش پراکنده در برخی مناطق

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز برای شرق سواحل دریای خزر، خراسان‌شمالی و شمال خراسان‌رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و همچنین در شرق و جنوب‌شرق، وزش باد رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه فردا در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز شرقی بارش‌های پراکنده را انتظار داریم، از روند افزایش نسبی دما برای امروز و فردا در نیمه غربی کشور و استقرار هوای خنک در نیمه‌شرقی خبر داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما همراه با جوی پایدار را شاهد هستیم، ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه در برخی مناطق شمال‌غرب و بلندی‌های البرز غربی بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه طی ۲ روز آینده آب‌های خلیج‌فارس مواج و متلاطم است، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: امروز پدیده غالب در استان تهران وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۱۹ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دما در تهران افزایشی است.

وی توضیح داد: امروز صبح دمای کمینه در ایستگاه شهرکرد ۷ درجه زیرصفر و در صفاشهر ۵ درجه زیر صفر شد. این درحالی است که بیشینه دمای هوا روز گذشته در راسک و قصر قند در استان سیستان و بلوچستان ۳۴ درجه شد.

اخبار مرتبط

ورود دو سامانه گرم و سرد تا پایان هفته جاری در مازندران

ادامه هوای گرم و شرجی در مازندران

هفته ای آفتابی و گرم در انتظار مازندرانی ها

0 نظر

ارسال نظر

capcha